Jocs florals per Sant Jordi!

Hem iniciat el tercer trimestre de la millor manera possible, celebrant Sant Jordi amb la tradicional entrega dels premis dels jocs florals referents als textos literaris realitzats per tot l’alumnat de primària que han treballat els rodolins, les endevinalles, els acròstics, els poemes, les faules i els contes verticals. A més, com ja tenim instaurat a l’escola s’han repartit dos premis per classe als millors lectors i els premis d’artística, que aquest any han estat inspirats en el Jaume Plensa amb el treball que portem tot el segon trimestre realitzant sobre la consciència plena.

Aquest curs, hem tingut la sorpresa de gaudir d’una representació teatral d’una nova versió de la llegenda de sant Jordi, inventada pels nens i nenes de segon de primària, les onades, que són molt creatives i han inventat una història de lo més divertida que hem pogut disfrutar en aquesta jornada de festa literària.

Ací us deixem un tastet de la tarda,