Dia dels avis i àvies

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El passat divendres 27 de març vam celebrar el Dia dels avis i les àvies. Alguns avis i àvies de l’escola i del barri van venir a l’escola per explicar-nos moltes coses interessants. A 1r, 2n i 3r ens van descriure com havia sigut la seva infantesa. A 4t, 5è i 6è van explicar-nos com era la vida al barri quan ells i elles eren petits.

A l’acabar vam sortir tota l’escola a menjar la Mona a Can Cuiàs, vam gaudir d’un bon dia de primavera en plena natura.

Des d’aquí volem agrair de nou als avis i les àvies la seva dedicació i ajuda!