Celebrem l’assemblea d’inici de curs

El passat divendres 21 de setembre els nens i les nenes de l’escola mestre morera ens vam reunir per portar a terme la primera assemblea del curs, on vam donar la benvinguda al nou alumnat i professorat, els hi vam assignar el seu color i el seu lligam de l’escola i ens vam presentar totes les classes amb el nostre nou nom i els nostres objectius del curs.

Com que el tema del curs és el mar els nostres noms hi tenen molt a veure, aquest any tenim pingüins (P3), cavallets de mar (P4), foques (P5), pirates (1r), onades (2n), mariners i marineres (3r), la mar mediterrània (4t), investigadors a les bermudes (5è) i marvegadors (6è).

Noms ben originals sortits de la investigació i la generació de preguntes,

Que els vents portin bonança per investigar moltes preguntes!