25 de novembre: Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència contra les Dones

El 25 de novembre es commemora aquest dia arreu del món per denunciar la violència que s’exerceix sobre les dones, que té el seu origen en la manca d’equitat i la discriminació, i per reclamar la seva eliminació.

Aquell dia, les mares i pares delegades, en representació de les famílies de l’escola, ens van sorprendre amb un vídeo que havien preparat i que vam poder compartir virtualment amb tots els nens i nenes de l’escola. En agraïment a aquesta feina, hem preparat un vídeo amb les seves reaccions. Moltes gràcies famílies!!

Vídeo AMPA

Vídeo Escola