L’alumnat de sisè presenta… Les etapes de la història!

Els Cigrons Investigadors hem fet un projecte sobre la Prehistòria, l’Edat Antiga i l’Edat Mitjana. Hem treballat cercant informació, seleccionant la més important i fent un dossier, preparant al taller d’art representacions d’instruments, pintures, monuments… de les diferents etapes i exposant tot el que hem après davant de la classe. Hem treballat  de valent!

portada

Les pipes i les llenties se’n van al Circ d’Hivern de l’ateneu popular de Nou Barris!!

Els nens i nenes de 1r i 2n de primària han tingut la sort i plaer de deixar-nos a tots en l’escola fent classe i gaudir d’un espectacle genial a l’ateneu popular de Nou Barris! Res millor que el circ d’hivern per començar a sentir la màgia del desembre! Us deixem informació sobre el circ per si voleu saber-ne més just clicant a la fotografia.

Hem gaudit molt!!!

ateneupopular9barris