Felices fiestas

La Navidad es la época del año en que dejamos un poco de lado las preocupaciones cotidianas, para reavivar el espíritu de solidaridad, de renacer en las buenas acciones y hacer llegar a nuestros amigos, familiares y conocidos nuestros mejores deseos.
En nombre de la junta directiva del AMPA les deseamos lo mejor para estas fiestas, una feliz Navidad y Un feliz año 2016

Imágenes-de-Navidad-para-descargar-para-dedicar

Día con familias en la escuela

Hola Familias!

Os ponemos unas fotos del sábado que se realizaron algunas mejoras en el colegio gracias a familias que colaboraron.

Aprovechamos la ocasión para agradecer a todas las familias su participación y sobre todo por pasar con nosotros su día festivo

Gracias!

Podéis ver mas ver mas fotografías cliqueando en la imagen

IMG-20151121-WA0002

Colònies 1r i 2n

Els passats dies 25, 26 i 27 de novembre els Colors brillants i les Ombres ( 1r i 2n) vam gaudir d’uns dies fantàstics de colònies a Empúries.

Les activitats en les que vam participar ens vam ensenyar a valorar i cuidar més la natura i els animals i a conèixer una mica més de la nostra història. Aquestes activitats les vam realitzar a la platja, estudiant el paisatge i la sorra;  al parc del Aiguamolls de l’Empordà, visitant els aguaits per observar els ocells i estudiant les espècies de plantes que hi ha al parc; i , per últim, visitant les ruïnes d’Empúries, on vam conèixer com vivien els grecs i els romans a la seva època.

Uns dies per aprendre i també per gaudir amb els companys,…fins l’any que ve!! Cliqueu a la imatge per veure el recull de fotos.

Visitem el CRAM

Avui els nens i nenes d’infantil hem visitat el CRAM (Centre de Recuperació d’Animals Marins). Les classes dels pops i les meduses hem après coses sobre el nostre mar, la seva contaminació i els animals que hi viuen. La classe de les tortugues marines hem pogut explicar tot el que coneixíem del animal que dóna nom a la nostra classe. També hem fet un simulacre de com salvar les tortugues marines que ens podríem trobar a la platja. Finalment, tots hem pogut conèixer les tortugues marines que estan curant-se al CRAM!

Cliqueu a la imatge per veure el recull de fotos. Si voleu veure millor a les tortugues marines mireu aquest enllaç: https://picasaweb.google.com/106498958374413993955/LesTortuguesDelCRAM

20151126_120110[1]-001

Comencem els ESPAIS!

Aquest novembre les nenes i nens d’infantil hem fet per primera vegada ESPAIS! Es tracta d’una proposta on podem experimentar, jugar i aprendre a partir de 5 espais: LLUM, SENSACIONS, ART, LUDOTECA I CONSTRUCCIONS. Podem anar al espai i canviar quan vulguem. Si cliqueu podeu veure com hem gaudit!

20151120_122307

Concentració per la PAU

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Avui tots els alumnes de l’escola juntament amb les famílies hem fet una concentració per la PAU. Hem fet una reflexió al voltant d’aquest tema tant important i l’hem acabat amb un minut de silenci.

Visitem la Font Muguera

Aquest divendres els pops (P3), les meduses (P4) i les tortugues marines (P5) hem anat d’excursió per la muntanya a la Font Muguera. El follet Escarola (que viu a Collserola) ens havia preparat unes pistes per saber quina missió teníem. Finalment, hem descobert que cada classe haurem de cuidar un arbre!

Cliqueu a la imatge i veureu com va anar!

IMG_1341-001