A més a més de les activitats plantejades durant la setmana passada (enllaç) i tenint en compte les circumstàncies en les quals ens trobem, des de l’equip de mestres que participa en el curs us concretem la següent proposta d’activitats.
Si teniu qualsevol consulta, ens la podeu fer arribar mitjançant el correu electrònic a l’adreça de l’escola (c5005090@xtec.cat)
NOTA: Hem plantejat les activitats fins a la tornada de Vacances de Setmana Santa.
ACTIVITATS PLANTEJADES:
Català:
- Llegir el llibre de casa
- Practicar la lectura en veu alta
- Escriure 5 línies cada dia (sense límit de paraules però vigilant molt l’ortografia) o 1 text de 50 paraules a la setmana.
- Dictats en línia llengua catalana (no cal que l´escriviu tot, podeu fer 3 o 4 línies).
- Escoltar un conte i fer-ne el resum. https://www.ccma.cat/tv3/super3/una-ma-de-contes/
Matemàtiques:
- Del quadern de matemàtiques: acabar el tema de la longitud i de les divisions.
- Fer dictats de nombres fins a 5 xifres.
- Repassar les taules de multiplicar.
- Fer divisions amb la prova.
- Mirar els problemes del quadern i inventar-ne de nous. (suma, resta, multiplicació i divisió).
- Pàgina web per repassar les taules: https://www.tablasdemultiplicar.com/
- Càlcul mental tot jugant amb els daus.
https://www.vedoque.com/juegos/juego.php?j=dados
Medi:
- PROJECTE ELS ANIMALS:
Fer un Power Point o un Word incloent un treball amb els següents apartats:
Us recordo el tema que vau escollir:
- Sebastià, Pau i Hugo: Animals en perill d’extinció
- Nil, David i Albert: El cuc de seda o la granota
- Cristina, Paula i Alba: L’eriçó de mar
- Júlia, Ares i Valentina: Els mamífers marins
- Preguntes:
- Què conec/sé de l´animal que treballo?
- Què vull saber?
- A quin grup de vertebrat o invertebrat pertany i per què.
- Com és físicament? Les seves parts.
- Com s’alimenta? (funció de nutrició) Explicar si és herbívor, carnívor o omnívor.
- Com es reprodueix? (vivípars o ovípars)
- On viu? (el seu hàbitat)
- Com es relaciona amb el medi? (com té els òrgans dels sentits i com es desplaça)
- Curiositats
- Què he après o m´ha sorprès d´aquest projecte?
Science (the five senses):
- Els cinc sentits, VIDEO: SENSE ORGANS FOR CHILDREN.- https://www.youtube.com/watch?v=6VO0DEsIDhQ
- Quiz de 10 preguntes: The Five Senses Quiz, Multiple Choice https://www.ecosystemforkids.com/the-five-senses-quiz.html
English:
- https://supersimple.com/super-simple-draw/ Web per aprendre a dibuixar pas a pas (Ja la coneixen i els agrada molt)
- https://www.eslgamesplus.com/ (Són jocs per repassar vocabulari)
- Diàlegs subtitulats en anglès, Cicle Mitjà: GOOD MORNING+MORE KIDS DIALOGUES | LEARN ENGLISH FOR KIDS | COLLECTION OF EASY DIALOGUE https://www.youtube.com/watch?v=8irSFvoyLHQ
- www.koalatext.com (Un munt de recursos classificats per nivell)
Pràctica d’estructures gramaticals: english singsing – YouTube:
- Kids vocabulary – Where?(in, on, under) – Learn English for kids – English educational video https://www.youtube.com/watch?v=PKFgBK5fbfc
- Theme 20. Can – Can you swim? | ESL Song & Story – Learning English for Kids https://www.youtube.com/watch?v=jANerjPKC9E
Religió:
- Dibuixar la Vella Quaresma, pintar-la i cada setmana treure’n una cama.
- https://www.youtube.com/watch?time_continue=551&v=rAt1SttElxU&feature=emb_title mirar aquest video de Setmana Santa i fer un resum petit.
Moviment i activitat:
Una abraçada ben forta!
Mestres de Tercer