6è: del 23 de març al 3 d’abril

A més a més de les activitats plantejades durant la setmana passada (enllaç) i tenint en compte les circumstàncies en les quals ens trobem, des de l’equip de mestres que participa en el curs us concretem la següent proposta d’activitats.

Si teniu qualsevol consulta, ens la podeu fer arribar mitjançant el correu electrònic a l’adreça de l’escola (c5005090@xtec.cat)

NOTA: Hem plantejat les activitats fins a la tornada de Vacances de Setmana Santa.

ACTIVITATS PLANTEJADES:

Català:

• Practicar alguna prova de Competències Bàsiques enllaç
  • Llegir el llibre de casa
  • Resum de cada capítol o resum final del llibre
  • Practicar la lectura en veu alta
  • Escriure 10 línies cada dia (sense límit de paraules però vigilant molt l’ortografia) o 2 textos de 100 paraules a la setmana. A la llibreta de català.
  • Dictats en línia llengua catalana 1 dictat a la setmana
  • Llibre TOT TALLERS Taller 2 pàg. 10,11,12,13. Escriure a la llibreta un text argumentatiu explicant les avantatges i desavantatges de viure a un poble o a una ciutat.
  • Llibre TOT TALLERS Taller 9 pàg. 37. A la llibreta escriure una crítica cinematogràfica seguint el model del llibre d’una de les pel·lícules que hagueu vist aquests dies.

Castellà:

• Practicar alguna prova de competències bàsiques enllaç
  • Practicar la lectura en veu alta.
  • Fer dictats online a la llibreta o en un foli. Podeu començar per aquest: “Mi casa”. En aquesta pàgina web en trobareu molts:  https://www.dictando.com/idioma/espanol/
  • Repassar l’ortografia treballada
  • Llibre TOT TALLERS Taller 8 pàg. 32, 33, 34, 35
  • Llibre TOT TALLERS Taller 13 pàg. 48,49,50 i 51. Fer la redacció de la “Descripción de un jardín” a la llibreta de castellà.

Matemàtiques:

• Proves de Competències Bàsiques (cada prova en 1 hora màxim. Anotar hora d’inici i final).
  • Recull d’exercicis de proves de Competències Bàsiques
  • A partir del 4 d’abril: Nombres enters i coordenades:
    • 1.Activitats que es troben en la següent web
    • 2.Quadern de matemàtiques: Tema 7

Medi:

• 2 Proves de Competències Bàsiques (cada prova en 1 hora màxim. Anotar hora d’inici i final).
  • Tema del cos humà:
    • Desenvolupar el tema al DRIVE
    • Respondre les preguntes plantejades a l’inici del tema al DRIVE
    • Fer Power Point (penjar-ho al DRIVE)
    • Preparar el disseny de la maqueta (a la llibreta verda)
  • Hi ha 2 temes nous al DRIVE (“L’Energia” i “El so i la llum”)
    • Començar pel tema de L’Energia (fer la feina que s’indica)
        1. A partir de l’estudi de les fonts d’energia renovables i després de seguir els enllaços que hi ha a RECURSOS, fer un text amb hipòtesis sobre com creiem que ha de ser una smart city i una smart school.
        2. Fer un redactat sobre com hauria de ser el nostre poble al 2030 per tal que sigui més sostenible i atent amb el Medi Ambient. Es poden fer aportacions concretes.

English:

Science: The geosphere

Repassar el dossier i els enllaços web donats a classe (examen pendent per quan torni a haver-hi escola)

Videos:

Música:

• Practicar:
    • “En un mercat Persa” de Ketelbey seguint l’enllaç
    • “Over the rainbow” seguint l’enllaç

Moviment i activitat:

Religió:

https://prezi.com/ire_vxjrvpil/la-semana-santa-unai-quiros/?utm_campaign=share&utm_medium=copy  (mirar aquest prezi de setmana santa) i fer un resum del que passa aquests dies.

Una abraçada ben forta!

Mestres de SISÈ