JORNADA DE PORTES OBERTES 2020: DIMECRES 4 DE MARÇ 17H

screen-shot-2017-02-21-at-13-31-28

La Jornada de Portes Obertes està destinada a totes aquelles famílies que voleu conèixer el nostre projecte educatiu i que voldrieu matricular el vostre fill o filla a la nostra escola el proper curs 2020-21.

L’escola estarà oberta i es podran visitar els seus ambients d’aprenentatge,  podreu veure els espais d’educació infantil i les aules de primaria i estarem aquí per tal d’acompanyar-vos a mesura que aneu visitant els diferents espais.

Per la visita a l’escola, no cal demanar cita prèvia. però és aconsellable que us inscriviu en aquest enllaç i així  podrem organitzar-nos millor sabent quantes persones vindran.

En aquesta jornada hi haurà una part més vivencial a on coneixereu alguns mestres del centre i una part més teòrica acompanyada per l’equip directiu, on podreu resoldre totes les vostres preguntes i dubtes.

US ESPEREM AMB EL NOSTRE COR OBERT!