Dinamització dels temps d’esbarjo

Enguany hem engegat un nou projecte a l’hora de lleure i d’esbarjo ja que, considerem aquests espais com a moments de gran importància educativa. Hem ofert i proposat algunes accions educatives per tal de gestionar i dinamitzar aquests espais sense perdre el seu caràcter lúdic i de llibertat. Aquí podeu veure un recull fotogràfic d’algunes de les activitats proposades.… Llegeix més»

5è i 6è. Què és el Korfball?

L’alumnat de 5è i 6è de l’escola estem treballant el Korfbal (o Corfbol) un esport d’equip jugat entre dos equips que cerquen introduir una pilota dins d’una cistella. Els equips són mixts, formats per quatre homes i quatre dones, i l’àrea de joc es divideix entre les zones d’atac i defensa.

El corfbol es basa en els principis de la cooperació, la no-violència, la no especialització, l’habilitat i la coeducació. És un dels exemples més clars de les possibilitats d’evitar la segregació per sexes a l’esport.

Nico Broekhuysen (Amsterdam, Països Baixos 1876 – 1958), un mestre d’Educació Física, és considerat el fundador d’aquest esport.

2n. Medi natural: El cos humà. Experimentació amb òrgans

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Els nens i les nenes de segon hem investigat i experimentat com són i quines funcions tenen els nostres òrgans. Per fer-ho, quina millor manera que manipular directament amb òrgans reals!! Ens ho hem passat super bé i hem après un munt de coses sobre… Llegeix més»

2n – 5è. Apadrinament lector

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Avui toca padrins!!! És la frase que els infants diuen amb entusiasme i alegria cada vegada que els hi toca anar a fer aquesta activitat.Els nens de cinquè “apadrinen” un nen/a de 2n i es tracta d’acompanyar, motivar i sobretot ser un model de lectura als… Llegeix més»

5è i 6è. Scottish dancing & songs

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Our primary 5 & 6 students have participated in an unusual but exciting activity. One musician from Scotland has visited our school and shown us some typical Scottish dances and songs. We had a great time and it was like being in a real ‘Ceilidh’. We also learned how to name the different parts of a Scottish traditional costume, now we know that what men wear are not skirts but kilts!! Ah… and all the 1.5h activity was in English…but is this relevant anymore?