Eleccions al Consell Escolar 2018. Participeu-hi!!!

Us comuniquem que la Resolució ENS/2232/2018, d’1 d’octubre, estableix el calendari del procés electoral per a renovar els membres dels consells escolars. És competència de les direccions fer la convocatòria dels diferents sectors.

El Consell Escolar del nostre centre està format per quinze membres, cinc pares o mares (d’entre els/les quals hi ha el/la representant de l’AMPA), cinc mestres, un/a representant de l’Ajuntament, un/a representant del personal d’administració i serveis (en el nostre cas, actualment és el conserge) i l’equip directiu (cap d’estudis, secretària i director).

En aquest procés de renovació s’han de renovar tres membres del sector de pares i mares i tres membres del sector de mestres de l’escola. Us animem a que presenteu candidatura per a ser membre del Consell Escolar. Les persones interessades podeu recollir l’imprés a consergeria o descarregar-vos el document al final d’aquest post i lliurar-lo, omplert, no més tard de la data que a continuació indiquem, adjuntant-hi una fotografia mida carnet. … Llegeix més»

Projecte ‘Millorem els nostres patis’ amb el suport de l’Ajuntament de Cornellà

Durant aquest curs, a l’igual que el curs passat, l’AMPA de l’Escola Martinet ha desenvolupat un projecte que sota el nom “Millorem els nostres patis” que ha permès dotar de materials i recursos els patis del centre. D’aquesta menera podrem promoure i diversificar diferents possbilitats en els espais de lleure dels nens i nenes a l’Escola Martinet.

Aprofitem aquest espai per agrair a l’Ajuntament de Cornellà de Llobregat el suport i l’esforç econòmic per fer possible la realització d’aquest projecte.

Festa de cloenda de l’Esport en Edat Escolar a Can Mercader

El proper dissabte 26 de maig celebrem la CLOENDA de l’Esport en Edat Escolar al parc Can Mercader en horari de 9’00 a 14’00.

Contactem a vosaltres per convidar-vos a la celebració d’aquest esdeveniment i animar-vos a que promocioneu aquesta jornada entre tots els nens/es de la vostra escola i entitat. Tant els nens que participen en els Jocs Escolars i rebran el seu trofeu, com els nens/es que no ho fan,i tant els alumnes que practiquen activitats esportives com els que no ho fan, estan tots/es convidats a participar a la gran festa de l’Esport en Edat Escolar.
Llegeix més»