Casalet

CASALET PEL CURS 2020-2021

En diem Casalet diari a les activitats que l’AFA, conjuntament amb els monitors de l’empresa que gestionarà les extraescolars, ofereixen als infants de l’escola en horari NO lectiu. Qualsevol infant, sigui per què ha escollit fer una activitat concreta o sigui per què de manera puntual necessita fer ús d’aquest espai, passarà a gaudir de l’activitat que estigui programada per aquell dia. Així, es pot fer ús de manera esporàdica del casalet.

Els horaris de les activitats del casalet serà de 16:30 a 18:00 hores. Els grups de les activitats es faran segons inscripcions.

Són activitats tant per infantil com per primària.

DIES DESCRIPCIÓ PREU
Dilluns CUINA

Crearem i elaborarem receptes de cuina amb els nostres productes de temporada!

Dimarts CREAR’T

Deixarem córrer la creativitat fent servir tot un ventall d’activitats. Experimentarem amb les arts plàstiques.

Dimecres CUINA

Crearem i eleborarem receptes de cuina amb els notres productes de temporada.

Dijous COOPERACIÓ

Experimentarem amb dinàmiques de grup, jocs cooperatius, jocs d’expressió…

Divendres TALLERS FAMILIARS

Tallers i activitats per a tota la família.

Preu (soci i no soci) depenend de l’activitat.

COBRAMENT DEL CASALET:

• El cobrament s’efectuarà mitjançant rebut domiciliat i es realitzarà entre el dia 1 i 5 a més vençut.
  • Els preus són mensuals / per infant. Durant tots els mesos de durada el preu serà el mateix, encara que hi hagi vacances.
  • Els germans tindran un descompte del 10% per família.
  • El preu d’infant esporàdic és de 5 € la tarda.