SEGUIM PREPARANT LA CURSA

Aquesta setmana tots els equips de treball hem seguit preparant la nostra cursa d’orientació per l’escola! La veritat és que ja estem veient els resultats i estem tots i totes molt contents i emocionats.

Hi ha equips que ja van acabant la seva feina així que entre els uns i els altres ens anem ajudant per seguir endavant amb el nostre gran repte: crear una cursa d’orientació per l’escola! A més a més ja ens han contestat totes les classes i tots els nens i nenes de l’escola tenen moltes ganes de participar-hi!

EQUIP FITES

L’equip de les fites és l’equip que ara mateix té més feina, les 12 fites encara no estan acabades perquè hem tingut alguns problemes amb la tela que fem servir! Ara que ja n’hem aconseguit més ens hem posat a treballar de valent per crear les nostres pròpies fites de veritat!

EQUIP REGISTRE

Amb el full de registre de la cursa ja creat, aquesta setmana hem acabat també tota la correspondència entre les fites i els símbols, ens hem posat d’acord amb l’equip del mapa i hem pogut acabar la nostra tasca! Això de tenir pinces de marcatge de veritat és un privilegi i ens fa estar molt contents i contentes!

EQUIP PUBLICITAT

Ja tenim tots els cartells fets, ara només ens falta repartir-los per l’escola! N’estem molt orgullosos!

EQUIP MAPA

Ja tenim el format del nostre mapa fet i ens agrada moltíssim! Ara ja tenim les 6 còpies diferents fetes amb els 6 recorreguts perquè cada classe pugui fer la cursa! Ja només ens falta ultimar la llegenda i tindrem la nostra feina feta!

Us seguirem informant!