L’EXPOSICIÓ DE L’ÀNEU

Avui les Tanits hem anat d’inauguració!

L’Àneu ens ha presentat la seva primera exposició d’art. Porta dos cursos preparant-la, concretament des de que l’Ávaro, actualment un Petit Príncep, va presentar la seva exposició de monstres quan era Tanit. Ella era una Rovellona i va decidir que volia exposar les seves obres d’art a l’escola. Des de llavors ha anat creant diferents obres d’art i les ha anat guardant com un tresor.

Avui ens ha explicat alguna curiositat sobre les seves obres i ha respost a algunes preguntes:

És una exposició d’art perquè m’agrada molt l’art.

Algunes obres estan inspirades en contes, d’altres estan fetes amb colaix, també he fet algunes manualitats…

Ho faig a casa, els caps de setmana. Quan m’avorreixo faig art.

Ha preparat l’exposició amb la família. Cada obra té un número i a la paret hi ha posat la llista de totes les obres amb la seva explicació. Una feinada!

La setmana vinent convidarà personalment a tots els nens i nenes de l’escola a visitar-la i portarà una invitació! Tota una professional!

Les Tanits estem molt contentes i ens sentim molt orgullosos de l’Àneu. Per fi ha pogut fer l’exposició!

FELICITATS ÀNEU!