Anem al teatre!

En motiu de la mostra de Teatre d’Igualada, aquest divendres a la tarda els Tintins hem anat  a Can Papasseit a veure una fantàstica obra de teatre: “Camí a l’escola“. És la història de tres germanes que s’enfronten a obstacles i perills per arribar a l’escola.

Aquesta obra és un homenatge a tots els infants d’arreu del món que viuen aquesta situació cada dia i lluiten amb esforç perquè les seves ganes d’aprendre son infinites i saben que només l’educació els obrirà una porta al futur.

Aquesta obra ens ha ajudat a reflexionar sobre la diferència i el respecte i sobretot a valorar la nostra realitat que és molt diferent a la que viuen molts nens i nenes d’altres parts del món. Ens n’hem adonat que el camí d’anar a l’escola de molts infants és dur i difícil… i això ens ha fet pensar.

A tots els Tintins ens ha agradat molt!