Setmana de llibres, contes i bones històries

Aquesta setmana, amb motiu de Sant Jordi, les Alícies hem dedicat les estones de lectura diàries a escoltar contes i històries diverses. Per una banda, hem escoltar i vist els contes que els nostres companys i companyes de l’escola han inventat, des de Patufets fins a Massagrans. Hem pogut gaudir d’històries ben diferents i aprendre mil formes diverses a l’hora de representar un conte.

La Vero i la Cristina també ens han volgut regalar una història cadascuna al llarg de la setmana, la Vero ens va explicar la “Llegenda de Romul i Rem” i la Cristina un conte titulat “El tiempo tiene nombre”.

I, el mateix dia 23 d’abril, vam poder escoltar la Llegenda de Sant Jordi de tres maneres diferents. Primer vam escoltar la llegenda popular representada amb peces de Lego i Playmobils, després una llegenda ben diferent adaptada al segle en que vivim creada per nens i nenes amb la col·laboració de TV3, i per últim, a la tarda vam poder gaudir de la Llegenda de Sant Jordi representada pels mestres de l’escola i narrada pel Toni Monclús.