La Laura, una practicant a la nostra aula

Al Març va arribar la Laura a la nostra classe, una futura mestra que ens ha acompanyat al llarg d’aquests mesos realitzant les seves pràctiques. Nosaltres li hem mostrat com treballem i aprenem al Marta Mata, i ella ens ha preparat algunes propostes en anglès amb les que hem gaudit i seguit aprenent! Aquesta serà la seva darrera setmana a l’escola, nosaltres esperem que hagi gaudit i après moltíssim!

Què hem fet amb la Laura?

Hem estat treballant els esports durant les classes d’anglès, hem escoltat cançons sobre aquests i alguns de nosaltres ens hem atrevit a cantar-les i tot!

♪♪ What do you like? What do you like?

Basketball! Basketball! I like basketball!♪♪.

Hem estat treballant els esports a partir de diferents jocs i documentacions. Hem jugat al Simon says, a mímica i fins i tot al pictionary! El Simon says l’hem fet per partida doble. Qui hauria dit que a part de jugar-lo també es podia documentar?

I a sistematització… Nous racons ‘in English’!

Primer hem fet piràmides numèriques on, a banda dels càlculs, havíem d’escriure els números amb lletres i en anglès. Així hem pogut repassar alguns números i n’hem après algun més. Fer-nos escriure els números ens ha anat súper bé per veure com d’estrany els escriuen els anglesos.

I aquestes últimes tres setmanes hem après a jugar al Battleship! Com ens ho hem passat enfonsant els vaixells dels nostres contrincants jugant per parelles i fent equips. Aquesta activitat ens ha anat molt bé per tornar a treballar els números, però ara l’hi hem afegit…..LLETRES!!! Què en són de complicades! Les “e” sonant com “i” i les “a” sonant com “ei” ens han deixat ben marejats!

Gràcies Laura per compartir el teu temps amb nosaltres!