UNA NOVA MILLORA

Els 7 milloradors encara estem esperant les fustes per poder crear el nostre cotxe pel pati de petits, però tot i estar esperant no ens cansem de millorar l’escola així que hem començat una nova millora.

Aquesta setmana hem tornat a llegir totes les propostes dels nens i nenes de l’escola i hem estat prioritzant totes les idees. D’aquesta manera és com hem decitit per on continuar. La decisió ha estat unànime així que els 7 milloradors seguirem el nostre petit projecte arreglant i pintant el banc del pati.

Aquesta era una proposta de més d’un grup, i a nosaltres també ens ha fet il·lusió així que hem estat parlant de quin material necessitem per arreglar-ho. Una idea que primer ha costat una mica, ja que alguns directament el volíem pintar, però que al final ens hem adonat que abans de pintar cal polir-lo i deixar-lo ben llis perquè la pintura no salti.

Així que ens hem agafat a polir amb paper. Però quan el Toni Tostado ens ha vist, ens ha dit que ell té una màquina que serveix per polir i que ho fa molt bé i més ràpid. Així que ens ha explicat molt bé com funciona i com l’hem d’agafar i moure, ens l’ha deixat, l’hem endotllat i hem polit totes les fustes del banc.

La setmana que ve ja el podrem tapar i pintar! El pintarem de colorins, com també tots hem estat d’acord.