LA PRIMERA MILLORA DELS 7 MILLORADORS

Els 7 milloradors aquesta setmana ja ens hem posat mans a la feina!

Després de rebre i organitzar totes les propostes per millorar l’escola, vam decidir que volíem començar per la idea de fer cartells per a tots els interruptors de l’escola per recordar que cal tancar les llums quan sortim d’un espai, ja que moltes vegades hem vist classes buides però amb les llums enceses.

És per això que ens hem posat a treballar de valent!

El primer que vam fer va ser dissenyar aquests cartells, pensar el missatge clar i senzill a escriure-hi i quin tipus d’imatge hi volíem. Després dels dissenys fets a ma, vam passar-los a ordinador amb els chromebooks.

Una vegada tots els dissenys fets faltava saber quantes còpies calia fer-ne, així que vam agafar els plànols de l’escola i anant-nos situant, vam anar contant quants interruptors hi havia i, per tant, quants cartells feien falta.

Una vegada tot anotat, va tocar el recompte. Després de comptar unes quantes vegades i de diferents maneres, vam veure que en feien falta 38. Així que en vam fer les còpies, les vam plastificar i retallar.

Amb tots els cartells a punt, vam explicar a totes les classes el que havíem fet i vam anar enganxant tots els cartells amb el missatge: apaguem les llums quan sortim. Ara ja tenim la nostra primera millora i n’estem molt satisfets!