PERSONATGES DE PLASTILINA

El nou projecte va agafant forma i ja tenim molt clar que volem crear la nostra pròpia llegenda de Sant Jordi amb plastilina. Hem començat a elaborar els personatges, que prèviament hem escollit, i després d’investigar alguns que eren desconeguts per a nosaltres. Ens hem dividit per parelles i cada parella ha escollit quin personatge vol elaborar de forma conjunta, treballant en equip, com les formigues. A partir d’ara, hem de pensar de forma conjunta, hem de posar-nos d’acord per a prendre decisions i hem de fer un únic personatge entre dos. La veritat és que aquesta forma de treballar està funcionant força bé i ens està agradant molt.

Per tal de fer cada figura de plastilina, primer busquem un referent en imatges, en fotografia o en un llibre. Ens hem de fixar bé en cada detall, en les proporcions, en els colors, en les formes de cada part. És una feina que precisa de la nostra concentració i perseverança, ja que si no ens surt, ho tornem a provar. I si jo sol o sola no puc, tinc una parella que m’ajuda.

Els nostres personatges els estem fent sense fer barreges de colors, sinó que buscant el color adient per a cada detall, i després els apliquem vernís, per a donar-los consistència. Estem molt contents i contentes del resultat, així que seguirem treballant de valent per a aconseguir un gran resultat.

No us perdeu les fotografies del Drive ja que, poc a poc, anirem passant tots i totes per les taules de la plastilina!