WINNIE’S GARDEN

Aquests dies de primavera a English Time anem coneixent més a Winnie the witch i el seu inseparable Wilbur the cat. Ens fa jugar inventant conjurs estrambòtics per fer aparèixer personatges o elements del conte que desapareixen de la nostra magic box. Fa uns dies la bruixeta Winnie ens va explicar que era una enamorada dels gardens i que havia observat com els Massagrans n’havien construït un de nou a l’escola. Llavors ens va proposar que l’anéssim a veure i que cadascú de nosaltres dibuixéssim una flor per confegir entre tots the Winnie’s Garden. I aquesta és la proposta que estem fent i en som uns grans artistes!

Aquesta setmana a més, el Bruno ens ha sorprès portant tot un recull de contes de la Winnie que li van regalar per Sant Jordi, en concret The explorer collection. Tots ens hem emocionat i hem frisat per conèixer noves aventures però com que en són sis històries hem decidit escollir-ne una per explicar, fent votacions per posar-nos d’acord. In Space, The Broomstick ride, The Dinosaur day, The Pirate adventure, Under the sea and The Flying carpet… i sorpresa quan observem que tenim un empat de preferències! Així que decidim que arribarem a finals de curs explicant-ne un parell: Under the sea and The Dinosaur day.

Recordeu que trobareu més fotografies de tot el procés al drive.