LA CURSA D’ORIENTACIÓ

Aquesta setmana hem participat de la cursa d’orientació dels Tanits.

Aquest grup de l’escola ha estat treballant , al llarg de molt temps, per muntar la seva pròpia cursa d’orientació per tots nosaltres. Ens van fer arribar un vídeo on ens explicaven els aspectes més importants d’aquest tipus de curses i l’objectiu principal de la proposta: saber-se orientar, a partir d’un mapa, i trobar les fites amb el mínim temps possible. Sempre sota la consigna de la importància del treball en equip: hem d’anar plegats, decidir pensant i esperar-nos.

Hem après, de manera ben pràctica, el significat concret de paraules com orientació, fita, símbol, pinça… La cursa la vam fer per les zones exteriors de l’escola, repartint-nos en tres grups de color diferent (groc, blau i vermell) i el que més ens va agradar va ser descobrir la pinça per anar-nos marcant les caselles de la nostra targeta personal de control.

A l’acabar els i les Tanits ens van rebre amb alegria però distàncies al gimnàs de l’escola.

Moltes gràcies Tanits, Aura i Rosa!