SITUEM LA PISTA AL PLÀNOL DE L’ESCOLA!

Un cop tenim els 40 metres, necessitem pensar com els hem de posar per tal de veure si el dinosaure hi cap.

Ja vam tenir en compte que fa 40 si està menjant o dormint! Així que abans hem buscat en el plànol de l’escola on està la pista. Va ser molt interessant veure que alguns de nosaltres ens pensàvem que la pista era el nostre pati! Tot i així, no ens va costar gens trobar la nostra classe, saber que el que hi ha al costat és la terrasseta o buscar el gimnàs.

Per grups, vam dibuixar com hem de posar els metres. Quan ho hem posat en comú a partir de les nostres explicacions, vam veure que no tots els haviem representat de la mateixa manera. Al final, vam arribar a la conclusió que si és la llargada total, s’han de col·locar un al costat de l’altre, i així arribar fins a 40!