LA MÚSICA AMB ELS TABALUGUES

Els Tabalugues ja hem fet les primeres sessions de música, i aquest any seguim amb la Meritxell però també ens acompanya la Maripí!

Aquestes primeres sessions de música ens han servit per tornar a agafar les rutines que teniem el curs passat: hem escollit una cançó per començar la classe: aquest curs la cançó de Tyrion del CD del Tabalugua de Cris Juanico; hem començat a aprendre una coreografia que ens serveix com a escalfament de la sessió amb la música Comptine d’un autre eté  de Yann Tiersen, i també hem recupert la nostra caixa de música dels Tabalugues; amb ella hem anat recordant algunes de les cançons del curs passat com El món seria, La Castanyera i Mariners com que bufa el vent.

Aquestes primeres sessions hem après també la cançó Sing for the climate per tal de cantar-la plegats amb tota l’escola durant la festa de benvinguda i hem aprofitat per divertir-nos moltíssim fent diferents jocs d’expressió corporal.