SORTIDA AL BOSC A LA TARDOR!

Avui, dimarts 27 d’octubre, els Rovellons hem anat a passar el dia al bosc. Aprofitant que durant aquesta setmana celebrem la Castanyada.
Ha estat un dia molt bonic.
Després de fer les nostres rutines i recordar algunes normes, la nostra primera parada, per esmorzar, ha estat davant de la piscina de Can Titó, a la zona de picnic i barbacoes.
Hem pogut jugar una estona, abans d’agafar el camí cap a la segona parada: el bosc!
Al final del parc fluvial, hem passat per sota el pont de l’autovia. Ens hem aturat a sentir el silenci: hem escoltat ocells, camions que feien obres, cotxes que passàven per sobre del pont,… i pujadeta amunt, hem trobat el bosc! Abans d’arribar i “acampar” hem observat fulles dels arbres, pinyes rossegades per esquirols, petits branquillons, aglans, pedretes…tot això ho hem recollit, per més tard poder fer una “mandala”.
Un cop hem trobat l’espai al bosc, hem deixat les motxilles i hem pogut jugar a fer cabanes que tant ens agrada!
Hem dinat junts i hem practicat una dansa que vam aprendre ahir a música! (Teniu els videos i moltes més fotos a la carpeta de fotos del Drive!)
Ens encanta i gaudim molt del bosc i la natura! Tornarem!

Amb tot el que hem recollit del bosc, hem practicat de fer una “mandala”. Divendres per a la Festa de la Castanyada a l’escola, volem fer totes les classes, una mica de LandArt, amb allò que cada classe ha recollit del bosc.
La nostra ha quedat preciosa!! Feta en equip!