Ens entrenem per la COVIDCROSS!

Continuem entrenant-nos per la COVIDCROSS.

Els rovellons ja portem unes sessions preparant-nos per la COVIDCROSS, cursa que ha elaborat l’escola Joan Maragall.

La veritat que estan millorant molt, i estem molt contents de com ho estan fent. Els hi estem fent veure la importància de respirar bé a l’hora de córrer.

Estem fent moltes activitats on treballem la qualitat física bàsica de la resistència. Aquestes han sigut: 3 voltes a la pista, cursa de relleus, el joc de la cadena, el joc de l’aranya… i moltes activitats més.

Tampoc ens podem oblidar que cada setmana tres alumnes de la classe fan l’escalfament corporal del grup. Per tal d’avisar al nostre cos que anem a fer activitat física. Dir que aquests alumnes són els encarregats de portar el material i també a desinfectar-lo. La veritat que estan fent aquesta responsabilitat molt bé.

A més, als últims minuts de la sessió sempre fem alguna activitat per relaxar el cos. Ja sigui el joc del con al mig, alguna activitat de relaxació, el joc del “pistolero”,etc.

En definitiva, ens ho estem passant genial i estem segurs que quan facin la COVIDCROSS ho faran genial!