JA SOM PINOTXOS!

Aquesta setmana ens hem retrobat una altra vegada a l’escola, després d’unes intenses vacances d’estiu. Hem començat amb molta energia i amb ganes de fer moltes coses i de tornar a jugar amb els nostres amics i amigues.

A la nostra classe ja no tenim una masia per jugar, ara tenim un enorme castell on ens podem disfressar i representar divertides històries de dracs, cavallers i cavalleres i prínceps i princeses.

Continuem seguint algunes de les normes del protocol Covid, però les tenim tan clares i interioritzades que les fem de manera molt natural i espontània.

Aquest curs ja no estem amb la Maripi, perquè ella ha d’ajudar a la Rosa amb els Patufets i Patufetes que ploren una miqueta. Ara està amb nosaltres la Meri que parla anglès, perquè no sap parlar gaire en català.

Esperem que aquest nou curs estigui ple d’aventures que plegats les puguem gaudir al màxim!

Podeu trobar més fotografies a la carpeta del DRIVE “Primers dies d’escola”