ELS PRIMERS DIES DELS PINOTXOS

Aquesta setmana ha estat plena d’emocions i alegries ja que hem tornat a l’escola!

Després de tants dies, estàvem desitjant de tornar a l’escola Marta Mata i, sabeu què, ja no som Patufets ni Patufetes, sinó que som Pinotxos!!!

Ens agrada molt la nova classe, amb moltíssimes joguines i amb un castell enorme només per a nosaltres. Aquest espai ens dona l’oportunitat d’imaginar mil i una històries on ens podem convertir en princeses, prínceps, dracs, dragones, cavalleres, cavallers,…

També tenim noves propostes d’aprenentatge molt interessants que la Ivet i la Toni ens aniran presentant al llarg del nou curs, així com algunes de les que ja vam encetar el curs passat i que ens encanten. Amb aquestes propostes aprenem a jugar i aprendre de forma més autònoma i engrescadora.

A més a més, hem pogut sortir al pati gran on hem trobat una casa de Cal Mata nova, gran i lluminosa. Hem tornat a gaudir del sorral, del tobogan, del tipi indi i de còrrer lliurement pel pati.

Estem molt il·lusionats i il·lusionades amb aquesta nova aventura de créixer plegats com a PINOTXOS!

Podreu veure més fotografies al Drive de l’escola.