ELS PETITS FEM CAGAR EL TIÓ

Dilluns de la setmana passada, vam trobar una gran sorpresa al vestíbul quan vam arribar a l’escola:

Havia arribat el Tió de la muntanya!

Havia vingut amb fred i amb mooolta gana, així que li vam posar una manta a les espatlles i li vam donar de menjar. Durant tota la setmana vam esmorzar molta fruita i vam portar les peles al Tió, que sabem que li agraden molt. Cada dia que ha passat amb nosaltres ha estat més i més content.

Aquest dilluns, últim dia del trimestre, estava tan tip, que poc a poc ha anat cap al pati i s’ha pujat a sobre d’una tarima, preparat per a que el féssim cagar.

Aquest any, com és un curs una mica especial i el Tió ho sap, ens hem trobat al pati de l’escola els tres grups d’infantil, ben separats. Hem anat sortint a la tarima i tot donant cops de bastó hem cantat la seva cançó: Caga Tió, d’avellanes i torrons…

El Tió ha cagat torrons, neules i monedes de xocolata, que hem pogut degustar després d’un bon esmorzar. Però, quan hem sortit al pati, quina sorpresa! El Tió ja havia tornat a marxar cap a la muntanya.

Ha estat un plaer tenir-te amb nosaltres i estem desitjant que arribi l’any vinent per tornar a retrobar-nos.

Recordeu que podeu veure totes les fotografies al Drive, no us les perdeu!