FESTA DE LA TARDOR VISCUDA PELS PINOTXOS

Enguany hem tornat a celebrar una de les festes més animades de l’any, la festa de la tardor! Tot feia pensar que no ens podríem trobar aquest curs, degut a les circumstàncies, però hem aconseguit celebrar aquesta festivitat de forma divertida i segura.

A primera hora de la tarda hem anat a la pista, cada grup al seu espai, i hem donat llibertat a la nostra creativitat a través del Land Art. A sobre de la nostra part de tela, hem fet una magnífica creació efímera amb els elements de la natura. Després els i les mestres han ajuntat totes les teles i ha estat una creació d’escola única.

Tot seguit, hem escoltat el poema dels Patufets i hem ballat el ball de la Castanyera, que tant hem practicat a les sessions de música.

La última part de la festa ha estat anar a la nostra classe i menjar els fruits típics de la tardor, gentilesa de l’AMPA. Alguns de més valents i valentes han tastat tot el que hi havia: fruits secs, castanyes i mandarines. Molts i moltes hem repetit varies vegades. Fins i tot algun Pinotxo ha marxat a casa amb mal de panxa de tant menjar…

Ens ho hem passat genial! Podeu veure totes les fotografies al Drive i així us podrem explicar amb més detall com ha anat tot plegat!