ANEM A LA LUDOTECA

Aquest divendres hem passat tot el matí a la ludoteca de Vilanova. Hem anat caminant, ja que està molt a prop de l’escola i hem arribat ben d’hora. Un cop allà, les monitores de la ludoteca ens han explicat el seu funcionament:

• Podem jugar amb tot, però respectant el material.
  • Hem de compartir.
  • En finalitzar, hem de guardar el material al seu lloc.

Ha estat una estona genial, ja que hem pogut jugar amb les joguines del mercat, els trens, la perruqueria, el castell, els cotxes, els animals, els dinosaures, les disfresses,…

Després hem esmorzat, més ràpid que mai, ja que volíem continuar jugant. Quan hem acabat de menjar, hem pogut sortir al pati. Allà ens hem trobat novament amb un munt de joguines (bicicletes, camions, una pilota,…) i nous espais per córrer i jugar (el sorral, la pista de futbol, la cuineta, la rampa de fusta,…).

Se’ns ha passat el matí volant i hem tornat a l’escola amb moltíssimes ganes d’explicar-vos-ho tot, així que ja podeu visitar el Drive per veure tootes les fotografies!