COM SÓN ELS DINOSAURES?

Tot just dijous passat els Pinotxos vam iniciar el nou projecte d’aula relacionat amb els dinosaures, arrel del teatre de Festa Major, en el qual hi van aparèixer i va ser el que més ens va cridar l’atenció.

Ara mateix estem molt engrescats, ja que la pregunta que ens hem fet és molt interessant: “El dinosaure més gran cap al pati de l’escola i pot tocar el sol?”

Alguns de nosaltres creiem que a la classe no hi cap un dinosaure però que a l’escola sí i que a més a més:

• ARRIBA FINS ALS PLANETES
  • ARRIBA FINS ALS ARBRES
  • ARRIBA FINS AL SOL

En el llibre “L’àlbum familiar d’en Toni T-Rex” que ens ha portat la BET, hem vist el cap d’un dinosaure amb el coll ben llarg al costat del Sol!

Primer de tot el que hem fet és dibuixar com és per nosaltres un dinosaure: amb el coll llarg, amb banyes, petit, gran, amb escates… N’hi ha de molts tipus i cadascú de nosaltres en té una idea ben diferent.