EXPOSICIÓ DELS PINOTXOS AL PASSADÍS

Aquesta setmana hi ha una novetat al passadís d’infantil, una exposició dels i de les Pinotxos!

Han escrit una nota en la que ens han convidat, a Patufets i Patufetes, a veure la seva nova decoració. Aquesta nota ens ha servit per a treballar les lletres que la confegeixen i jugar a trobar les lletres que millor coneixem, les dels nostres noms. Les hem buscat i, quan n’hem trobat una de coneguda, hem intentat escriure-la a una pissarreta.

Quan tots i totes hem experimentat amb la pissarreta, la Toni ens ha llegit el contingut de la nota. Els nostres companys i companyes Pinotxos han portat a l’escola una fotografia junt el seu pare o mare, a qui s’assemblen més, explicant en quin aspecte són més similars. Aquestes imatges les han penjat al passadís, així que hem fet una visita i hem contemplat i comentat les imatges.

Sempre ens agrada compartir experiències amb la resta d’alumnes de l’escola, sobretot si són els nostres veïns més propers! Recordeu que podeu veure més fotografies al Drive.