ESCRIVIM EL NOSTRE PRIMER CORREU ELECTRÒNIC

Com ja sabeu, hem encetat un projecte que evoluciona paral·lelament al projecte “Què hi ha dins d’un ou?”

Per tal de saber més coses sobre “Com menja un bebè a la panxa?” hem pensat demanar ajuda als nostres familiars. Hem estat debatent quina era la millor forma de demanar ajuda:

• Explicant-vos nosaltres mateixos i mateixes el què volem saber, però de vegades tenim mala memòria i no tots i totes ens recordem d’explicar el que fem a classe.
  • Escrivint una nota com van fer els Pinotxos per convidar-nos a la seva exposició de fotografies, però no sabem escriure.
  • Un missatge pel mòbil.

Aquesta última opció ha estat la millor acollida i la Toni ens ha explicat que a l’escola tenim una forma d’enviar una nota a tots els pares i mares a la vegada. Aquesta via és el correu electrònic, que no n’hem sentit a parlar mai. Tot i això, sabem que a casa llegeixen al telèfon o a l’ordinador quan hi ha una activitat o esdeveniment a l’escola.

Primer de tot, hem decidit com s’escriu una nota (primer es saluda, després diem per a què escrivim, després donem les gràcies i ens acomiadem). A la pissarra digital hem posat el correu en gran i hem anat cercant les lletres que necessitàvem. A la safata de lletres magnètiques, nosaltres hem buscat les lletres i la Toni les ha escrit al correu. Quan estava finalitzat, la Toni l’ha llegit en veu alta i l’hem enviat. La nostra missió ara és recordar a casa que mireu el correu!

Teniu més fotografies al Drive.