INICIEM L’ÚLTIM CURS AL MARTA MATA!

Els Massagrans hem començat el curs amb moltes ganes però amb un cert neguit pensant que serà l’últim curs a l’escola Marta Mata.

El primer dia d’escola ens vam trobar unes caixes a la classe, de les quals vam anar traient algunes imatges, paraules i números. Amb aquest material hem anat descobrint el nostre personatge i se’ns ha plantejat el repte d’investigar quant temps ens queda per gaudir al Marta Mata. Així que ens hem posat en petits grups i, a partir del calendari del curs, hem començat a calcular quants mesos, setmanes i dies estarem a l’escola. Alguns grups han arribat fins i tot a calcular les hores i els minuts.

Valorant tot aquest temps que tenim per gaudir tots junts a l’escola, hem fet una pluja d’idees d’aquelles paraules que creiem que sempre hem de tenir present durant aquest curs: companyerisme, felicitat, responsabilitat, esforç… Les anirem recordant al llarg del curs i les complirem al màxim per tal de seguir com un equip i per seguir treballant i aprenent amb moltes ganes.

Així, hem aconseguit fer un mural on anirem calculant i valorant el temps que ens queda junts i les ganes d’aprendre moltes coses.

Finalment, també hem escrit els nostres desitjos per aquest curs i els hem compartit per tal de que tots junts aconseguim complir-los.

SOM-HI MASSAGRANS, QUE TENIM UN CURS MOLT EMOCIONANT PER GAUDIR!

RECORDEU QUE AL DRIVE TENIU TOTES LES FOTOS!!