Sortida “Salvem Can Titó!”

El dijous 9 d’octubre els Massagrans hem fet la nostra primera sortida fora de l’escola.

L’objectiu era anar a caminar per l’espai on està projectat el polígon industrial del Projecte Urbanístic de la Conca d’Òdena, a la zona que va de Can Titó en direcció a Santa Margarida de Montbui.

A la classe feia dies havíem llegit un article sobre el tema i n’havíem parlat força.

Caminant per aquests terrenys hem anat parlat de quines afectacions hi podria haver a nivell de paisatge, de fauna, de flora, d’hàbits de lleure dels Vilanovins i vilanovines…

Després d’esmorzar hem fet un dibuix al natural del paisatge que vèiem des d’aquell punt, utilitzant mig full. En l’altra meitat del full hem hagut d’imaginar el paisatge que veuríem si es construeix un polígon industrial. Aquesta feina la continuarem a l’escola.