Projecte d’aula

Durant la darrera setmana vam cercar informació sobre la papallona mussol; si existia, quina mida tenia, per què tenia aquest nom, alguna característica típica,… Tot això va sorgir de l’observació d’un grapat de fotografies que vam estar mirant a la classe d’animals típics de l’Amazones. El passat dimecres, doncs, vam fer grups de 6 alumnes en els quals tothom explicava allò que havia trobat a casa respecte a aquesta papallona que té un nom tan peculiar.

I desprès d’una estona d’estar explicant i escoltant els altres, vam fer una posta en comú a la pissarra.

Dijous vam continuar parlant i debatent paraules que havien sortit el dia anterior com: què eren els centímetres, què volia dir la paraula depredador, què eren els boscos tropicals…N’hi havia algun a prop? Al final ens vam plantejar una pregunta: “Els animals de l’Amazones poden viure al Parc Fluvial de Can Titó?”…INVESTIGUEM! 🙂