Mohamed Amin, un nou rovelló

Aquesta setmana a l’aula dels Rovellons hem canviat de número, ja no som 25… Ara som 26 Rovellons!

Des de dilluns tenim un company nou, és en Mohamed Amin. Ve del Marroc i encara no coneix la nostra llengua però tots i totes tenim moltes ganes d’ajudar-lo i, el més important, ell està desitjant aprendre! Aquests primers dies amb ell l’hem ajudat a conèixer la nostra classe i els nostres noms, també a situar-se dins l’escola i les nostres rutines i també li hem ensenyat alguns dels jocs que tenim a la classe.

De moment sabem que li encanta construir i per això tria jocs com el Lego o el Kapla sempre que pot, també que és el més gran de la classe doncs ell ja té els 7 i, sembla super feliç amb nosaltres perquè no deixa de somriure des que arriba al matí!

Benvingut Mohamed Amin a la nostra classe,
estem super contents i contentes de tenir-te amb nosaltres!

Benvinguda Família Saidi,
aquesta és la nostra escola i ara, també la vostra!