Preparem el tancament de “Temps era temps…”

Aquests darrers dies, les Alícies hem estat endinsades en el tancament del nostre projecte d’aula “Temps era temps…”!

Un cop acabats els diorames que havíem decidit, ens hem posat a pensar en com volíem mostrar el nostre treball a la resta de la comunitat educativa. Teníem clar que havíem de treure la nostra línia del temps de la classe i exposar-la! Entre tots i totes hem pensat quin podia ser el millor lloc i hem anat compartint les nostres idees. “El vestíbul, el passadís, la pista de l’escola…” Finalment decidim que la pista de l’escola és un bon lloc per posar-la, baixem i prenem mesures per tal de comprovar que hi cap i ens posem en marxa. Per grups anem baixant per col·locar tot el que necessitem per l’exposició mentre l’altre grup va preparant rètols diversos que acompanyaran a la línia i els diorames. Per tal d’explicar els diorames preparem per parelles uns textos que donen més informació però, enlloc d’imprimir-los i col·locar-los al costat, decidim enllaçar-los amb codis QR (tot un descobriment gràcies a la pandèmia!…). Un cop tenim a punt l’exposició convidem a la resta de les classes per mitjà d’un e-mail!

El covid i les mesures establertes ens han fet replantejar-nos aquest final doncs nosaltres el que volíem era poder obrir les portes de l’escola i que les nostres famílies poguessin veure en directe la nostra feina. Com no ha estat possible… ens posem a pensar i a reinventar aquest tancament! En breu les nostres famílies, mitjançant una videotrucada, podran gaudir del nostre projecte i de la feina feta!