Darreres sessions d’Educació Física

Les darreres sessions d’Educació Física han estat ben diferents i divertides per a les Alícies!

La setmana passada vam poder gaudir de la cursa d’orientació que les Tanits van organitzar per tota l’escola. Aquesta feina dels nostres veins ha estat el repte final del seu projecte d’aula, han investigat sobre aquest tipus de curses, han après moltes coses relacionades amb la orientació i s’han atrevit a pensar-ne una per fer dins de la nostra escola! En petit grup, amb un mapa de l’escola i amb les nostres targetes de control, hem anat seguint les indicacions per arribar a les diferents fites i marcar les caselles pertinents. Hem passat una bona estona i hem pogut practicar una modalitat nova de cursa, gràcies Tanits per aquesta experiència!

I, aquesta setmana… jocs d’aigua a la pista! Amb el nostre banyador, les xancletes i un got d’aigua hem anat a la pista disposats i disposades a jugar i a mullar-nos fins a acabar ben xops! Primer hem jugat a la bomba amb un globus gros ple d’aigua i després hem realitzat uns relleus diferents havent de passar-nos l’aigua omplint i buidant els gots que portaven. Però el millor moment ha estat quan hem fet una petita guerra d’aigua omplint els nostres gots amb les cistelles que trobavem plenes d’aigua i mullant a qui ens trobavem pel camí!