Material escolar

QUOTES DE MATERIAL SOCIALITZAT I EXCURSIONS:

La quota del material socialitzat i les excursions de P3 a 2n és de 90€.

La quota de material socialitzat i les excursions de 3r a 6è és de 75€. Llibres socialitzats 50€.

A què es destinen aquests 90-75€ de material socialitzat i excursions?

– Pagar excursions (autobús i activitats) (En el cas de que es vagi de colònies s’inclou el primer pagament).

– Comprar MATERIAL FUNGIBLE (gomets, coles, pintures, plastilina, cartolines,  aquarel·les, …)

– Fer FOTOCÒPIES I PLASTIFICACIONS

– Elaborar MATERIAL I JOCS PER L’AULA

– Comprar MATERIAL DIDÀCTIC divers per tenir a l’aula i a l’escola, el qual ens permet treballar bàsicament:

LLENGUA: diccionaris de català i castellà, làmines per afavorir l’expressió oral i escrita, jocs per confeccionar paraules i frases, bases i fitxes de Logico, dictats muts per aprendre les normes ortogràfiques, llibres per les biblioteques d’aula i de l’escola (contes infantils, llibres de lectura adaptats als diversos nivells, endevinalles, poemes, receptes de cuina, llibres per cercar informació sobre projectes: animals, plantes, el cos, fenòmens naturals, volcans) etc.

MATEMÀTIQUES: jocs d’estratègia i lògica: trencaclosques, blocs lògics, daus de qualitats…;  material per treballar la quantitat com ara reglets, àbacs, multibases, tubs de multiplicar, dòminos, cartes i jocs de sumes, restes, multiplicacions i divisions, sets de fraccions etc.  ;   material per mesurar: balances digitals, de capacitats i numèriques, termòmetres, brúixoles, cintes i rodes mètriques, rellotges de fusta i de sorra, cronòmetres…  ;   material per treballar la geometria: compàs, tangrams, jocs de simetries, caixes de cossos geomètrics, geoplans etc.

MEDI: atles geogràfics, globus terraquis, mapes (de comarques, relleu…), làmines: d’anatomia, d’alimentació, plantes, material de laboratori i de tecnologia, etc.

PSICOMOTRICITAT I EDUCACIÓ FÍSICA: jocs de traç, taules de llum per calcar, material sensorial, pilotes, xarxes, raquetes, matalassos, cordes, etc.

ANGLÈS: contes en llengua anglesa per les biblioteques d’aula, diccionaris, titelles, jocs didàctics per afavorir l’adquisició de nou vocabulari etc.

MÚSICA: instruments musicals diversos, CDs d’audicions, pissarra de pentagrames etc

EQUIPAMENT INFORMÀTIC/ROBÒTICA: compra de tablets, ordinadors, material per fer robots, equipament multimèdia per les aules, pissarres digitals, manteniment i renovació de l’equipament del centre,etc.

LLIBRES SOCIALITZATS
  • En què consisteix la socialització de llibres?

Sabeu que els vostres fills i filles per complementar el PLA DE TREBALL utilitzen tres llibres de text i la subscripció al projecte d’INNOVAMAT amb el corresponent quadern d’activitats. Mitjançant el sistema de socialització, abonant  50 euros com fem a l’escola, els vostres fills i filles poden accedir a tots aquests materials durant el curs i l’escola pot anar-los renovant periòdicament.

3r LLENGUA CATALANA 3 DUNA 9788430713790

LLENGUA CASTELLANA DUNA