ONA, LA PROTAGONISTA D’AQUESTA SETMANA!

L’Ona ha passat un cap de setmana molt intens amb l’Aranya Teranyina! Ens ha explicat que se la va emportar a comprar al supermercat, a Cardona amb els avis, va jugar-hi al parc, també hi va dormir… i fins i tot se la va emportar a veure un espectacle de titelles amb altres nens i nenes de la classe!
Allò que més ens ha cridat l’atenció, però, és que van anar a un concert de “Reggae”! Hem vist que hi havia llums de colors, ens ha explicat que cada instrument tenia un micròfon (la bateria, la guitarra, el piano…) i també ens ha dit que el músic que va compondre aquestes cançons ens diu Bob Marley.
Resulta que a l’escenari hi havia una fotografia d’aquest senyor, però no l’hem pogut veure amb el recull que ha preparat. Ens hem emocionat molt perquè el Gabriel ens ha explicat que ell el coneix i que en té cançons al cotxe! Així que ens han vingut unes ganes de ballar…!
Hem buscat la seva foto per internet i també hem escoltat i ballat una de les seves cançons. A l’escoltar-la el Gabriel l’ha cantat i nosaltres hem volgut saber què volia dir. Ves per on… hem descobert un missatge molt bonic: No et preocupis per a res, que tot anirà molt bé! (Cançó “Three Little Birds” – Bob Marley).

Moltes gràcies Ona!!!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *