I LA FESTA DE BENVINGUDA???

Com cada curs, des de l’escola volem donar la benvinguda a totes i a tots els membres que s’uneixen a la nostra Comunitat Educativa! Nens i nenes de P3, nou alumnat, famílies, mestres, monitors/es de menjador… L’escola segueix creixent, i també creixen els projectes, il·lusions, perspectives de futur… Cada any s’enriqueix la seva identitat amb noves mirades i amb la complicitat del treball en equip!

Aquest curs la benvinguda us la donarem d’una manera una mica diferent… Esperem que gaudiu del nostre LIP DUB tant com ho hem fet nosaltres!

LLUMS, CÀMERA… ACCIÓ!

*Per veure el vídeo amb més qualitat, aneu a la rodeta de “configuració” i seleccioneu la resolució més alta!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *