ELS REIS HAN VINGUT A L’ESCOLA!

Avui al matí hem vingut molt emocionats amb tota la màgia que hem viscut aquest Nadal! Hem compartit anècdotes i vivències, i ens hem explicat què ens han portat els Reis o què ens va cagar el Tió. De sobte ens hem adonat que a l’escola no hi teníem cap regal, tot i que vam fer la carta als Reis i el patge ens la va venir a recollir. Això no pot pas ser! On deuen ser? Hem començat a buscar per les classes de valent… però no hi havia res enlloc! Finalment als nens i nenes de P5 se’ls ha acudit que potser eren al lloc on els vam trobar l’any passat. SÍÍÍÍ!!! QUINA SORPRESA!!! Mireu quantes coses ens han portat!
VISCA ELS TRES REIS DE L’ORIENT!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *