EL CALENDARI D’ADVENT

Aquesta setmana hem estat molt divertits amb el calendari d’advent. Mireu les notes que ens ha deixat!

– DILLUNS DIA 11:
Bon dia a tots i a totes!
Avui estic molt emocionat!!! Aquests dies que heu estat a casa vostra, m’ha semblat veure passar una cosa molt màgica i també m’ha semblat sentir sorolls que anaven cap a fora… Quins nervis! Què pot ser???
Sí senyor!! L’heu ben encertat! L’he seguit però s’ha ben amagat. Potser vosaltres el podreu trobar tots junts? Vinga, sortiu i a veure si trobeu el Tió de l’escola!
Ànims!!!

Després d’anar a buscar el Tió vam veure un capítol d’en Timmy “Una sorpresa de Nadal” a la sala d’actes.

– DIMARTS DIA 12:
Bon dia canalla!!!
Ja he vist que vau trobar el Tió! Fem-li un fort aplaudiment per donar-li la benvinguda!!!
I ara, com que estem tots tan emocionats, contents i “carinyosos”… Avui serà el dia de regalar-nos PETONS! Tal com diu la cançó que us he deixat preparada a l’ordinador. Escolteu-la a veure si us agrada.
I recordeu! Avui DIA DE PETONS: al pare, a la mare, als amics, a les monitores de menjador, a les mestres, als avis i a les àvies, germans, germanes…
UN PETÓ BEN FORT DE PART MEVA PER TOTS VOSALTRES!!!

– DIMECRES DIA 13:
Bon dia a tots!
Que sabeu com es diu el primer ren que arrossega el trineu del Pare Noel? Comença per la “R”…. RRRRRUUUUUUDOLPH!!! Doncs avui us he portat la cançó del Rudolph!
Escolteu bé què diu la cançó… I després mireu a dins de la bossa, hi trobareu una sorpresa!
Apa, fins demà!

– DIJOUS DIA 14:
Bon dia dinosaures, balenes i peixos!
Vosaltres sabeu que hi ha unes paraules molt màgiques? Quines són???
Doncs jo conec un conte que parla d’aquestes paraules, i avui us l’he portat! Espero que us agradi i que seguiu fent servir aquestes paraules que endolceixen el cor només de sentir-les!
Un petó i una abraçada bonics i boniques!

– DIVENDRES DIA 15:
Nens i nenes de l’escola de les Bases,
Us he sentit a assajar el poema de Nadal! Que ja us l’heu après???
Avui us demano que me’l reciteu i si ho feu prou bé, les mestres us estamparan un segell a la mà que els teniu guardats a la bosseta màgica!
Vinga, que ja tinc ganes de sentir-vos!!!
Fins demà!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *