BON ESTIU!!!

Estimades famílies,

Ja ha acabat el curs, un curs ple de reptes i de moltes emocions. Vam començar ampliant la família de Les Bases amb els i les alumnes de tercer i quart, l’escola va créixer amb un nou mòdul i finalment el COVID19 va fer aturar de cop el curs.  Aquesta pandèmia ens ha fet veure la vida des d’un altre punt de vista, ja que, directa o indirectament, tots hem acabat patint algun dels efectes del virus.

Des de l’escola hem seguint vetllant per fer-nos presents i acompanyar l’alumnat durant tot aquest període, malgrat les dificultats que ha comportat la no presencialitat. Les eines digitals ens han ajudat a poder fer aquest acompanyament: el correu electrònic, la Plataforma EIX, les videotrucades… i trucades telefòniques sempre que ha sorgit aquesta necessitat.

Després d’aquest final de curs tan particular volem donar-vos les gràcies. Gràcies per ser al nostre costat, tots junts seguim fent escola!

Les mestres seguim treballant per donar continuïtat al nostre projecte. La nostra prioritat és organitzar el nou curs per tal que al mes de setembre tinguem una tornada a l’escola tant normalitzada com sigui possible i per seguir sent l’escola familiar que hem estat fins ara.

Els/les vostres fills/es tenen per davant un estiu ple de moments per viure i compartir, que els ajudarà a tancar aquesta etapa i mirar el proper curs amb ganes i il·lusió pel retrobament. Mares i pares, després de l’esforç que heu fet, descanseu i cuideu-vos.

Ens retrobem al setembre!

Una abraçada!

L’equip de mestres.

1 comentari

1. Soraya

Moot bon estiu familia!!!
    Gràcies per seguir al nostre costat.
    Ens tornem a veure en uns mesos, descanseu i agafeu forces que us ho merexeu!!
    Petons♥

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *