Visita d’en Toni Sala a l’escola

El dilluns 20 de març de 2017 els alumnes de CM de la nostra escola varem tenir la sort de comptar amb la visita d’en Toni Sala, autor del llibre “El Goril•la Blanc” que és una “autobiografia d’en Floquet de Neu.

Prèviament a la visita els alumnes de tercer i quart havíem llegir i treballat el llibre a classe, havíem fet dibuixos, havíem fet debats sobre les avantatges i els inconvenients dels zoos, també varem preparar l’entrevista per a fer a l’autor, volíem saber-ne moltes coses: sobre en Floquet de Neu, sobre el llibre i també sobre l’ofici d’escriure, fins i tot varem fer t un gran Floquet amb paper maché.

El llibre potser és per a alumnes més grans però nosaltres en varem treure bon suc.

Amb tot plegat hem fet una exposició que ens ha quedat d’allò més bé.