Xerrada de les emocions a 1r

El proper dilluns 7 de maig, a primera hora del matí, els alumnes de 1r reben una xerrada d’educació emocional. El taller el porta a terme Gra de sorra, recursos lúdics i educatius a mida! dins el Projecte Sigues Tu de Dipsalut.

A nivell d’escola es dóna molta importància a la gestió de les emocions i els valors per tal que els nens puguin tenir bones relacions socials i sentir-se bé amb ells mateixos i amb el seu entorn.

A 1r treballem les emocions i les habilitats bàsiques no només  des de les situacions que passen a l’aula sinó també des de valors i religió. Aprofitem algunes d’aquestes sessions per treballar a partir del programa “Sigues tu”. Aquest programa conté recursos que ens permeten desenvolupar les habilitats psicosocials per als infants, (la presa de desicions, pensament crític, autoestima,….) a través de contes.

El programa també ha facilitat un llibret orientatiu per les famílies que els vostres fills/es us el faran arribar. Si us interessa també podeu consultar la web i obtenir més recursos.