Tallers de Carnaval

Les escoles de Palamós participem en les activitats organitzades per la comissió de Carnaval (SOM Carnaval). El proper dijous 23 de febrer els alumnes de 3r i 4t de Primària aniran a la nau dels 50m on faran tallers de carnaval. Els tallers tindran una durada de 2 hores. Acte seguit tots els nens i nenes de 3r i 4t de les escoles de la Vila acompanyaran a la mainada de les llars d’infants a la rua infantil de Carnaval que desfilarà pel passeig.

Per poder fer els tallers de Carnaval, Som Carnaval demana pares i mares voluntàries que vinguin a donar un cop de mà. Els tallers seran de maquillatge, màscares, complements de disfresses, etc.

Tots els pares i mares que estigueu interessats, si us plau ompliu la butlleta i torneu-la al tutor/a dels vostres fills abans de divendres 10 de febrer.

Gràcies per la vostra participació