Projecte educatiu del Mosquit tigre

Des de l’any 2009 es desenvolupa a l’Escola la Vila de Palamós el Projecte Educatiu del Mosquit Tigre de la mà de l’Organisme de Salut Pública Dipsalut.

Són diversos els motius que ens van moure a incloure’l a la nostra escola, entre d’altres destacaríem:

• Proporciona eines a l’alumnat per aprendre a ubicar-se, habitar, respectar, millorar i fer un ús sostenible de l’entorn on viu.
  • Els introdueix als treballs d’investigació a partir de qüestions rellevants del medi mitjançant el treball cooperatiu i utilitzant diferents fonts d’informació.
  • Apropa els nois i noies al mètode científic.
  • Els fa coneixedors alhora que ajuda a empoderar-los a ells i a les seves famílies per a la gestió d’un problema actual de salut pública.

Aquest estudi, fet amb col·laboració de Dipsalut, forma part d’un treball final de Màster de la Universitat de Girona. Després de nou anys d’impartir-lo Dipsalut agrairia la col·laboració de tots per avaluar si s’han assolit els objectius del programa. És per això que us fem arribar un senzill qüestionari que hauríeu de contestar els pares o mares dels alumnes sense consultar res.

Us agrairíem que un cop respost el vostre fill/a retornés el qüestionari al mateix professor/a de l’escola que li va donar. Voldria agrair-los per endavant la seva participació.

Enquesta de participació. Circular

Més informació del Projecte Mosquit Tigre